Kontakt:

eaccessories@hotmail.se

onsdag 9 mars 2011

Skatt?


Godkväll!

Idag har jag fått ännu en beställning, Wohoo! Det rullar på bra nu tycker jag. 

Förresten, är det någon av er som vet hur mycket man får tjäna på sin hobby innan man måste börja betala skatt?

Fick hem alla bilder på olika pärlor och alla smycken jag har gjort hittills. Meningen med dem är att jag ska göra ett visningsalbum som jag kan ha med mig eller ha liggande i butiker och liknande. Det projektet får jag ta tag i imorgon eller på fredag tror jag.

Idag har jag gjort klart nästan alla beställningar jag fått hittills, bara 3 st kvar men några delar till den beställningen är restnoterade från det företag jag beställer från, så det får helt enkelt vänta tyvärr.



Det här är en bild på ett av de 3 första halsbanden jag gjort.



E.


2 kommentarer:

  1. Hej Emelie! Har kikat runt lite, men hittar ingen direkt summa, men på en här sidan finns mycket bra att läsa. https://www.verksamt.se/portal/web/guest/fundera/hobby-eller-foretag

    Jag hjälper dig gärna med mer grejjer om du behöver! Säg bara till! Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Såhär säger Skatteverket och det är dem du bör lyssna på! ;)
    http://www.skatteverket.se/download/18.76a43be412206334b89800024376/34409.pdf
    Kram

    SvaraRadera