Kontakt:

eaccessories@hotmail.se

tisdag 22 mars 2011

Tävling!


Nu tycker jag det är dags för en tävling!

Tävlingen går ut på att du som kund köper ett smycke, är du först med att beställa just det smycket så får du hitta på ett namn till det smycket.

Exempel:
Om jag vill köpa ett armband och är den första som beställer just det armbandet så får jag bestämma namnet på det. Efter att jag döpt mitt armband så kommer det att vara det armbandets officiella artikelnamn. Så när andra beställer det armbandet så skriver de in det namn jag valt som artikelnamn på beställningen. Hur tufft är inte det?

Man behöver inte välja namn om man inte vill. Men väljer man att döpa ett smycke så är det bara låta fantasin flöda!

Nu är det bara att beställa något och sedan komma på en fiffigt artikelnamn.


Det här halsbandet är det en kille som köpt åt sin flickvän och han har fått döpa det. Artikelnamnet blev Stina.

  Om du blir först med att beställa ett smycke som inte blivit döpt ännu så kontaktar jag dig så får du klura på ett namn så publicerar jag det här i bloggen senare.

E.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar